LEV LIVET IDAG!

du vet aldrig om du vaknar upp imorgon!


vaknade upp imorse och hade fortfarande ont i magen.. ringer och sjukanmäler mej så hugger de till runt hjärtat, skit läskigt!
jag somnade om och när ja vakna ringde jag läkaren och fick tid 13.10 efter kl 15 kom ja in på ett rum. fick ta stick i fingret och urinprov men där syntes inge konstigt!
läkaren kommer och pratar med oss (mej å snälla mamma som hade tålamod att vänta)
så kände läkaren på min mage och konstaterar att de inte står rätt till med min kroppulsåder, den har både min mormor å farmor dött av så blev skalpligt rädd!
sen gjorde dom ekv (tror ja de hette) på mej och där syntes inget akut så dom kunde skicka hem mej.
om någon dag ska jag tillbaka för att kolla min kroppulsåder!
jag är livrädd!

när ja kom hem fick jag ett välbehövligt samtal! du får mej att vända på saker å ting!
efter samtalet gick jag och kickis över till stallet med Tarzan. där va Ida och Malin som fick ta hand om hästarna idag.
dom red på banan och vi "träna" dom lite. skojjskojj!
sen när ida skulle galoppera skulle malin springa med då hoppa ja upp på Natta tok som man är!
alltid lika underbart att sitta på hästryggen och känna den styrka man har över ett djur.

Natta blev jätteglad av att träffa mej idag! hon hade öronen framåt å klia mej på ryggen! sweetie! <3
ska nog ringa Lina någon dag så hon får komma och massera höger bog för jag får inte lös den rikigt hur ja än gör =S

efter en skön kväll i stallet gick vi hem igen, otroligt skönt!
vi lagade mat sen blev vi sittande framför tvn på nån bra film!

nu har kickis gått hem så jag ska väl försöka ta mej till sängen, men känns som att de inte kommer bli mycke sömn inatt... gaaanska orolig!
vill komma dit och få svar nu nu nu!
åkte ju till sjukan för att få hjälp med min stressmage som ja trodde ja hade.

som du sa, jag är för envis för att ge upp!

ska ta min lilla sömntuta och lägga mej

Kommentarer
Postat av: Kickis

Gumman, de kommer gå bra! Faller du så faller jag! SÅ vi ska inte falla nån av oss! Älskar dig, du går inte ge upp, du är stark! =) (Fresten så heter de EKG) ;) hihi

2009-09-23 @ 12:09:00
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: eve

hoppas de men är sååå fruktansvärt rädd!

lova mej om ja hamnar i samma situation som mormor då dom amputerade bort benen, snälla stäng av allt som håller mej vid liv utan ben kommer jag aldrig få sitta i en sadel igen, jag kommer aldrig få njuta av sköna prommenader med Tarzan. allt som håller mej vid liv kommer tas från mej!

2009-09-23 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0