PUST!

nu kan jag andas igen!
skönt att veta att det inte är nå fel på kropp pulsådern iaf!
men dom kommer iaf inte på va de är för fel på min mage! men de är väl förmodligen stress antar ja!

ska nog ta å skaffa mej en karl som kan hjälpa mej hemma och med ekonomi!

nu är lördagen planerad också! in i minsta detalj! =)
jag åker och jobbar om vanligt och slutar kl 15
kl 14 åker sofia ut till Natta och gör i ordning henne för tävligen så när ja slutar åker ja direkt till ridskolan och då väntar dom där på mej! =)
sen efter tävlingen blir de mat och mys med sofia! =)
smask!
efter tävlignen ska jag träna kickis å Sonatin lite också =)


idag tror jag att jag ska skutta över några små hinder för att hjälpa henne att få lös bogarna, eller så rider jag ut en liten sväng! =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0