SMILE =)

igår när jag slutat jobba åkte jag direkt och tanka! bilen ryckte hela vägen upp till Jet, kanske dags att tanka då? ;) 
sen åkte jag och hämta Tarzan och hämta lite reflextäcken å så till hästarna och plocka lite äpplen åt dom.
sen bar de hemåt och bytte om och åkte till stallet.
ute på ridturen tvär stanna både Natta och Tarzan å bara stirra, då vände jag å red hem! vill inte möta på nå djur i skogen igen!
sen åkte ja hem å då kom pappa på besök en sväng =) trevligt trevligt!
sen gick ja ner å åt middag hos kickis å conny. sen bumms i säng, så himla trött!

kl ringde klockan 6 imorse, va alldeles för trött för att kliva upp då så ställde om klockan på halv 7, men lyckades inte ta mej ur sängen förrän kl 7!
tog en liten prommis med tarzan undertiden bilen fick stå igång å bli varm.
sen åkte vi till Vågbro på vovvis, påväg dit ringer sofia och säger att de är sockabilly i trönö imorn så då måste vi dit =P

nu sitter jag på jobbet och räknar ner timmarna tills ja slutar, 7 timmar och 50 min!
idag är de fredag och fredagsmys, vem vill fredagsmysa med mej å Tarzan? =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha! Så lite bensin har jag aldeig haft, bara på moppetiden.

2009-09-25 @ 10:29:40
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha! Sockabilly! =D Du, jag och Sofia - det blir grymt! =)

2009-09-25 @ 13:01:48
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Eve

Josefin: nää va galet lite kvar! men kunde inte tanka tidigare för ja fick inte upp tanklocket för de va låst! och gick inte att låsa upp! haha

2009-09-25 @ 13:32:14
Postat av: Eve

Annelie: haha ja de kommer de verkligen bli! frågan är va man ska ha på sig å så =S

2009-09-25 @ 13:32:41
Postat av: sofia

vi kommer få såå skoj:D blir en kanondag imorrn:D

2009-09-25 @ 15:28:27
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Eve

Sofia: ohohja de kommer vi att ha!

få se hur länge jag orkar häla ut ;)

2009-09-25 @ 16:07:01
Postat av: Annelie

Men Eveeeeeeee! Du orkar mycket! =) Ibland lite fööör mycket. ;) Haha!

2009-09-25 @ 20:04:34
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Eve

Annelie: haha jaa de är sant! blir ju pigg av alkohol så!

2009-09-25 @ 20:06:02
Postat av: Josefine

Han skulle ju kollas den 10:e men då var hennes bil trasig, så hon kom inte iväg. Ny tid bokades den 21:a och hon skulle höra av sig men har inte gjort det men det gör inget, har en d-ponny att rida nu :)

Svara på min blogg om du har något att svara på :p Så jobbigt att gå tillbaka till det här inlägget och läsa.

2009-09-25 @ 22:00:33
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0