VÄRT VARENDA STEG!

Har så jäävla ont i fötterna idag efter rockabillyn imorn! men de va värt varenda steg! fy fan va kul jag hade!
va längesen jag hade sååå kul! jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det med ord men ska göra mitt bästa!

Igår jobba ja mellan 9-15 tog ett samtal i kvarten ungefär ;) haha!
sen åkte ja direkt till ridhuset för att tävla på Natta. då va hon i ordninggjord och klar när ja kom. när ja bytte om fick jag banbeskrivning av sofia! sprang bara in å kolla vart hindren stog så satte ja mej på hästryggen!
hon va gryymt duktig!  0a första klassen då va hon klockren! i nästa klass kom hon på va de handla om så då blev hon lite för taggad för att hinna lyfta på benen så hon stanna på ett hinder men resten hoppa hon klockrent! så roligt med Natta för hon är sej lik även fast hon är 22 år! =O 
Efter det åkte vi hem och linda benen och så, släppte ut superhästen i hagen <3

Sen va de dags att fortsätta mot nya äventyr! vi duscha å gjorde jätte smask mat, potatisgratäng och fläskfile! smask!
sen blev de att göra sig i ordning, sofia fick vara frtsör åt mej! =)
sen börja kvällens tokigheter!  haha! nu kommer de svåra att få med allt!

vi satt mest å spela ice age 3 men de va nog så roande! massa prat och tokigheter blev de självklart!
som tex sofia skulle flytta på vardagsrumsbordet. haha men då drog hon bara i glasskivan som inte sitter fast i bordet så allt ramla ner! hahaha
va bara ett snapsglas som gick sönder! som sagt mycket skratt och tokigheter!
vid 10 åkte vi mot trönö, där rockabillyn vänta!
när vi kommer dit möter ja josse som ja inte träffa på jätte länge! otroligt roligt!
efter en stund lyckades vi ta oss in till dansgolvet, som vi inte kom ifrån sen!
när jag står och dansar ser jag josse å kim, rycker tag i dom och josse dansar med oss men kim va tråkig å satt bara och titta på.
dansdansdans hela natten lång! kom en tokfin kille å börja bugga med mej så bugga vi huur mycket som helst! de va nice! även fast jag inte kan, men man kan ju alltid lära sig =)
sofia fick lektioner av en gubbe för att lära dig bugga så skulle ja också få, men han gav upp hahah! men iner den andra inte! tihihi
vid 2 börja dom stänga lokalen då va de bara att pallra sig ut även fast det stog emot, men vi var alldeles trötta i benen efter allt dansande, vi blev även bjuden på efterfest. men eftersom fötter gjorde ont och trött efter allt dansade så åkte vi hem nöjda och glada! =)

Idag vakna man upp pigg, inte nå dålig! skönt som fan! men känns ju i benen å fötterna! haha
men de va obeskrivligt kul!

Idag har man inte gjort många knop, vakna kl 13 då gick jag ut med tarzan och boka tvätt tid så tvätta ja lite. sen åkte ja å handla lite med mama, blev inte mycke så får nog åka å handla i veckan när jag smällt allt på rockabillyn!
tog en liten prommis med Tarzan, kickis å baloo va med också! dom fick gå i koppel så dom inte börjar bråka! gick de med!

sen åkte vi å red, de kom äntligen spån och nu jävlar har våra hästar spån!
nu sitter jag och väntar på att Sofia ska komma och hämta bilen och sina saker så ska ja åka till mamma och kolla på film

Happy!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Josefine

"Har så jäävla ont i fötterna idag efter rockabillyn IMORN!" Haha, sötis!

2009-09-27 @ 20:43:13
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: sofia

helt klockren kväll, du var såå snygg å de märktes ju;) inte bara en blick du fick på dig heller;) thihi

De ska göras om nästa gång de är dax:)

2009-09-27 @ 20:54:49
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0