VOVVIS

idag va de ja som fick vara vovvis!

va och släppte ut hästarna imorse med Lotta, de gick så bra så!
men va tok trött efter att bara ha sovit 3,5 timme så när ja kom hem ringde ja och sjukanmälde mej! de här med magen tar verkligen kål på mej!
trodde att ja börja bli starkare som person men har just insett att jag inte kan vara svagare just nu. känner mej så liten å rädd! kan inte beskriva känslan!

när jag vakna vid 10 klev tarzan och ja upp och åt frukost, smask!
sen åkte vi in till ridhuset och hämtade Kajsa, är barnvakt åt henne idag eftersom mamma jobbar länge.
då berätta mamma om en klubbtävling på lördag som ja tänker vara med på på Natta, hihi!
när vi kom hem så klippte ja bakklorna på Tarzan. han är ju inte direkt villig men tillslut så

nu väntar vi på sömntutan cosmos så ska vi gå ut å gå med hundarna, tänkte gå mot östanbo! de är ju så himla nice väder!

imorn ska ja försöka gå till jobbet! men vet inte om ja kommer klara av de, känns som den minsta lilla motgång kommer ta så himla hårt på mej nu.

menmen hoppas att de inte är nå allvarligt utan att de bara är stress. som du sa, jag kan inte gå runt och tänka på de utan ja måste leva mitt liv som vanligt! men utan stress!
de va precis dina ord jag behövde höra igår! din röst och din syn på livet! allt känns mycke lättare!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0