Kyla

god morgon gott folk!
imorse när jag vakna höll jag inte på att ta mej upp, känns som att förkylningen tagit om =( eller så hade alla tabletter sluta verka!
hursomhelst så kom min älskade hund och krafsa mej i huvudet så det va bara att kliva upp om man vill vara hel.
kraffsa fram lite tabletter, låter som jag är missbrukare men de är tabletter från apoteket =)
så klädde vi på oss och skulle gå ut, då ringer mammi. <3 blev lite prat med henne, hade varit -36 i trönö tror ja de va! tur att jag inte bor i trönö! hade världens frysattack igår så jag låg bara och skaka här i soffan! =(

jaja mamma tyckte att jag skulle stoppa i motorvärmaren i bilen iaf, så den inte fryser! så jag gick ut och skotta fram min lilla snöboll och nu står den med motorvärmaren på!
sen tog jag en lite prommis med tarzan
alla tycker det är såå kallt idag, men bara man går i medvind och i solen är det faktiskt riktigt behagligt! =)

happ vad ska man göra idag då, ligga på soffan som man gjort ett X antal dagar nu känns det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0