sjukt jäävla trött!

imorse ringde syster <3 och väckte mej halv 7. klev jag upp? nej, kvart i 7 pallra jag arslet ur sängen! tvär slut!
tog en längre morgonprommis med Tarzan för att vakna upp i kylan!
brassa iväg med han till mammi sen till jobbet.
skit jävla jobbigt på jobbet idag. hua säger jag! men man vet iaf att man är till hjälp! =)
rasta med Sofia idag, men båda va lika trött så blev nästan inge nå sagt! =(
äntligen slog klockan 16 och jag fick åka hem!
brassa till mammi och hämta Tarzan, vidare mot malin och hämta henne, Tindra och Zigge med packning!
vidare hem till mig, in med all packning! pjuew!

jag somna på soffan fast jag sa så stort till malin att jag inte skulle sova. men ja tvär decka!
vakna kring 18, då va de dags att åka till stallet och fixa de!

nu har vi gjort paj, väntar på Falck så ska vi äta den! super hungrig!
bädda rent i sängen i hopp om att jag sover bättre då (tips från bästa mammi)
vaknade halv 4 inatt, tyckte att det va alldeles för tidigt för att kliva upp. så dum nog så somna jag om.
men om jag hade klivit upp då hade ja nog aldrig orka med jobbet!

näpp nu ska jag duscha!

pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

de är ju de som är så bra med oss, vi kan sitta helt tyst och ändå veta vad vi tänker och det finns inga krav på oss, du och jag tillsammans.

2010-01-14 @ 21:06:27
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Malin

Säger bara en sak, ligg på spikmatta innan du ska sova, somna gärna på den. Sen sover du som en gris heeela natten...

2010-01-15 @ 11:10:19
URL: http://malinps.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0