Full fart!

idag har det varit fullfart på tant eve iaf!
red sonatin på skolan idag igen, skritta bara eftersom hon va nyskod dutifall hon va öm. men visa inget iaf.
när jag kom hem så stog sofia och vänta i stallet =)
sen blev de rakning av Sonatin, orka nästan hela hästen, sen fick frida ta över. jädra rygg! tänk att man inte ens ska klara av det.. menmen imorn blir det massage, sååååå underbart skönt och väl behövligt!

åkte från stallet strax efter 9 så åkte vi och hämta min bil! =) som pappa hade varit så snäll och laga! fast han vet inte vad det är för fel. men han pilla på generatorn så verkar den funka nu iaf och de är ju huvudsaken!

nu får vi se vad det blir ikväll. ruskigt trött kan jag säga! men få se om Frida och jag åker in till byn och kollar läget en sväng =)

Attans vad jag har varit effektiv idag! hmm vad ska jag göra imorgon tro?
hoppas på sol då ska jag nog städa bilen och kaaaanske smälla till med en tvätt på bilen! kanske sa jag!


Haft en underbar dag, hoppas ni haft en lika bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0