konstig kritik

hmm idag fick jag en väldigt konstig kritik på träningen
träningen gick väl sådär, ett hinder vi fick väldans problem med! spela ingen roll vad jag gjorde
prova annan väg, större galoppsprång, mindre galoppsrång, buren hand, vanlig ridning med skänkeln intill och drev uta helvete med rumpan, men gick ändå inte!
leif kunde inte komma med någon  riktig förklaring heller för jag gjorde allt rätt =S möjligtvis att vi kom yttepytte lit för nära.
han tyckte iaf att jag skulle kolla efter en annan häst för Sonatin och jag inte låg på samma nivå. jag kan mycke mer än vad sonatin kan. hmm konstig kritik om jag får säga det själv
men det är ju både posetiv och negativ, kul att han tycker att jag är duktig
tråkigt ändå eftersom jag inte kan skaffa någon annan och med tanke på allt som hänt med sonatin sen jag börja rida henne så tänker jag inte ge upp!
hon är ingen elithäst, men jag är ingen elitryttare längre, jag har varken ork eller tid till detta.
Sonatin är en jättebra häst att ha när det gäller övergång från ponny.


när jag satt i bilen påväg hem kollade jag meddelandena ja fått
då hade kickis skicka att det fanns mat när jag kom hem, hur underbart är inte det då!? tuuuusen tack!


(skulle uppdateras i tisdags men då blev de nå knas så de hamna i utkast så de får komma nu ist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0