nytt liv

jag har bestämt mig för att jag ska börja ett nytt liv.. ska sluta dricka så mkt på helgerna! och börja ta de lite lugnt. min kropp pallar inte längre, håller på att bryta ihop totalt vilken sekund som helst!
klart alla har jobbiga tider, men de har pågått alldeles för länge nu!
jag hoppas att jag kommer duga för er även om jag inte är ute och super med er.

idag va jag busig på jobbet! hihi jonas va inte där och platsen bredvid karin va ledig, hihi så jag satte mej bredvid henne! =) idag gick tiden sååå mycket fortare! vi satt och räkna kvartar! haha!
vi kom på en positiv sak med att jobba kväll så mkt, vi har möjlighet att få sitta bredvid varann när vi sitter nere =)

va jobbig dag på jobbet ändå, ringde så himla mycket! försöker att inte stressa men lyckas inte. så tillslut vände sig magen och fick värsta kramper! inte coolt!
när jag kom ut till bilen hade dörrarna frysit på den! SUCK!!!!! men som tur va så kunde cosmos komma och leka doktor cosmos med min bil! efter lite om och men fick han upp dörren! visade sig att ett isbo va i dörrkarmen! jätte stort isbo!

vidare hem till mamma och hämta Tarzan, vidare hem. bytte om och lämna Tarzan hos kickis, till stallet. där hade frida varit så snäll och gjort klart nästan allt! tusen tack hjärtat! <3
hästarna fick vila idag eftersom både Frida och jag hade ont i magen..
efter lite prat så gick jag in till kickis så laga vi tacos, smaskens! sen blev de prat. massa prat! Gillas!
va längesen! men på nå vis känns det mer betydelsefullt när de blir mer sällan än varje dag =)

kom där ifrån för en liten stund sen, Tarzan och jag har hunnit med kvällsprommisen också!
wiie! idag har mamma anmält oss till agilitykursen! åååh jag längtar såååå! =)

nä dags att sova kanske, ska upp och släppa ut hästarna imorn
nattinatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag får nog också ta och varva ner lite

2010-03-02 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0