tufft

igår jobba jag mellan 8-17.30 hade servicedag på jobbet så man hade inga raster eller så på hela dagen, jobbigt
så tog en skritt tur på sonatin när jag slutade Tarzan fick följa han också! =)
mysigt att kunna ha han med igen! =)
sen blev de hemfärd, då höll pappa på att tapetsera mitt vardagsrum så nu är de skit snyggt! riktigt nöjd! tack pappi för hjälpen!
tydligen så är de högre i takhöjd i min lägenhet än vad det brukar vara, så tapeterna räckte inte som jag hade köpt! =O så pappa satte sig snällt i bilen och åkte till bollnäs, som tur va så fanns dom kvaaar! pjuuuew! =O

medan han höll på och sätta upp tapeter så färga jag och frida hår så man är snygg till helgen =)
egentlgien skulle janne kommit och skott Natta igår men han fick jobb så de får vänta till veckan.

imorse ringde syrran och väckte mej kl 7, morr på min sovmorgon! själv klart somnar man om, och klockan ringer kl halv 8, kunde jag kliva upp? nee skulle inte tro de! låg och drog mig alldeles för länge! men hann vilket fall som helst gå på 30 min prommis med Tarzan. och det är ju huvudsaken =) 

sen blev det jobb, och idag va det riktigt jobbigt att jobba hua! vet inte hur många samtal jag plocka idag! men det ringde utahelvete på min lina medan karin knappt fick nå samtal! =O 

när jag sluta så åkte ja till mammi och hämta Tarzan, då va hon så snäll och gav mig ostsås slapp jag åka på coop för att köpa de, tack mammi! vad skulle jag göra utan mina föräldrar <3

så nu har man ätit middag och ställt till rätta i vardagsrummet. nu blir de läggdags för jag är dödstrött! 
känns som förkylningen börjar komma krypandes! inte coolt!

Älskar min Tarzan <3

Pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0