beslutsångesteve

känner ni henne? joo för si sådär ett bra jääävla tag sen köpte jag tapeter till sovrummet, plommonlila blommor, silverkant och svart bakgrund. Typ lika som jag har i vardagsrummet.. men som aldrig har kommit upp. För jag inte känt att det varit riktigt rätt. Så lik vardagsrummet så skulle bli tråkigt..
Idag när mamma och jag va å handlade  skulle jag kolla på färg till den där nedrans tapeten.. men istället hittade vi utgågna tapeter, 50kr/rullen! rena rama rånet ju! hittade ett par bruna tapeter med ljusbruna typ stjärnor i. naturliga tyckte ja. sprang bort till byggdisken och antasta Lasse så fick han hjälpa och välja vilken färg jag skulle ha runt om så vi besluta oss för Caffe Latte. Tror det kommer bli riktigt snyggt faktiskt! Kan ju inte bli värre än vad det är, Vitt!!
Har stora planer för mitt sovrum
grymt sugen på den här sängen!


Pris:1895kr, inte dyrt tycker jag
och ha hyllor ovanför med sånna där lampor man kan sätta under. Det tror ja kommer bli skit jävla snyggt!
Men de är min åsikt, smaken är som baken, Olika!

I vardagsrummet ska jag inhandla dom här sakerna:

Pris:329kr och måla svart eller vitt.


Pris:699kr


Klippte klorna på Tarzan medan ja höll på med maten, han blir bara duktigare och duktigare, så stolt över honom!
Nu har vi varit ut och kvällskissa och stoppa i motorvärmaren i bilen. Nu är de läggdags som gäller! Så man orkar upp imorn, God natt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0