Jag ser det snöa!

Det snööööööööööaar!!!!!!!!! =D dock blåster det så rutorna vibrerar! Men de är väl inte klass 2 varning för inte ;-)
När jag kom till stallet hade nån varit snäll å tagit in frussna Sonatin redan. Hon fick en tuss hö. så hon blev varm.

Usch sov så sjukt dåligt inatt, vaknade heela tiden. vid 4 tänkte jag ge upp och kliva upp men kröp ner till Tarzan i fotändan så somna ja om. strax innan 6 vakna ja igen, då tröttna ja å klev upp. Åkte till stallet och släppte ut hästarna. hann mocka med.

Förstår seriöst inte på mej själv, hur i hela helvete jag hann med 2 hästar förr? ibland känns de som ja knappt hinner med en =S

Nu ska Tarzan och jag laga lite mat innan Lennie kommer och äter varma mackor med oss! myys!

Blev lite full i skratt när jag kollade statistiken på bloggen, nån som missa att jag åkte till London och kolla min blogg vaarje dag. men igår fick du nått att göra iaf ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0