I Love you more than I can say

Såå trött imorse, blev lite sent igår. Kollade på kungarna på Tylösand. haha dåligt så de blir bra!
när klockan ringde kom Tarzan och buffa på mig och skulle under täcket så kunde ju inte låta bli att morgon mysa med han.
sen bar de av till jobbet. jobbade, lunchade med Elin idag =) haha vi ska ha avskedsfest för mej när jag kommer hem från London eftersom ja bytt team! hihi, älskar mitt gamla team!
hände inte skit mycket på jobbet, tiden rulla iväg som tusan, kan de ha med att göra att shinedown får göra mig sällskap tro? :)

När jag sluta så tog jag vita faran och åkte hem, slängde om till ridkläder och slängde på Tarzan reflextäcke så bar de ut på en ridtur. Blev bara skritt idag, blåste ju så hemskt! Skritta runt östanbo sen arbeta henne på skolan, gick så jäävla bra! börjar lossna i högerbogen nu också. tänka sig att man blivit dressyrfjolla? rider ju tom i dressyrsadel flera dagar i veckan nu! =O

Nu har jag stekt pannkakor och vikt lite tvätt som ja tvätta i lördags, men de är ju såå tråkigt!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag sticker till London! ska bli så skönt att komma bort! känns som jag går i samma fotspår.

Igår vakna man med tuppen, kring 9. Tog cykeln och cykla till stallet (inte körbar), mocka och greja. Passade på att vinterstäda boxen så jag skura ur kring och i krubban och på väggarna så fint så blev de!  medan frida höll på att härja med dåliga hösilagebalar som vi bubba med dom där! sen bar de en barbacka sväng! Tarzan fick följa han med. Sen blev de pizza i Sandarne och drog till hundklubben och träna Tarzan lite lydnad och agility.

Tar vara på varje dag innan jag åker till London med mina djur, de är mina allra bästa vänner! Är jag på dåligt humör kommer de alltid med sina nosar och snusar på mej. "pussa mej" är jag på bra humör är dom på bra humör. Dom har inte valt att vara med mej, då ska de få ett värdigt liv med mej också!

Jag saknar min teddybjörn Natta!! men på onsdag ska vi buuusa, och ännu mer buuus på lördag för då ska vi tävla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0