Nyyy städat!

mmm finns de nå bättre än doften av nystädat!? eller ja klart de gör de men de är härligt!
Idag fick Sonatin vila, gaalet trött när jag slutade.. betalade räkningar och upptäkte att jag hade massa pengar till London! de gillas skarpt!
Vid halv 7 klädde jag på Tarzan och mej, såg ut som två michelingubbar när vi gick, frös lite. hihi! Tog in Sonatin, borsta av henne och myste. Hon verka inte klaga över att hon fick vila idag. Sen fick vi hem igen..
Då tog jag mig i kragen och städa akvariumet, allt måste ju vara på tipp topp om jag ska kunna åka någonstans så nu äs de så fint så. blev klar vid 21, då sprang vi ner till tvättstugan och boka tid tills imorn. Måste ju tvätta så ja har nå att packa! =O
sen tog jag tag i städningen, konstigt nog är de lättare att städa hela lägenheten än akvariumet!  Lortgöte!
nu väntar jag på att golven ska torka så jag får lägga tillbaka mattorna så är de såå snyggt här, damma och dona! =)
jaa idag blev de ingen matlagning, tänkte försöka boka in lunch med Elin imorn =)

Hm ja jag har hunnit börja packa =) ett helt paraply sen tog fantasin slut. får nog försöka göra någon slags packningslista
1. Tarzan
2. Tarzan
3. Tarzan

nee just ja fick ju inte ta med mitt hjärta! =(


För övrigt höll jag på att mista min älskade älskade pappa i lördagsnatt, han blev koloxidförgiftad eller nått annat ämne, hans blod va lika svart som cocacola med bubblor i! va nog inte många minuter kvar om de inte hade vakna! usch! chock! och chocken sitter kvar fortfarande! skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min älskade pappa! Men nu är jag lycklig över att jag har han och att han överlevde! =) <3

Har kommit på en sån jäävla bra ide! kommer bli stolt över mig själv om jag gör det, och jag kommer göra det! Tummen upp till mig, tummer ner till dig!

Jag står hellre utan vänner en ett gäng falska vänner!

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3

2010-10-26 @ 20:01:26
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0