Tisdag

Varit riktigt duktig idag! klev upp i tid för en gångsskull, släppte ut hästarna. Mocka och gjorde i ordning, så skönt att ha de gjort på morgonen, och slipper dålig lukt!
sen åkte jag hem peta i mej frukost och gick på prommis med min kära Tarzan! sen bar de av till jobbet. lunchade med några ur mitt gamla team! ååh saknar dom såå, tur att dom bara är en trappa upp hihi
hände inte mycket på jobbet, jag och Linda satt och fundera på vad vi ska ha på oss på halloween! hitta mycket roligt! =)
strax innan jag sluta så skicka Frida och fråga om vi skulle rida, kunde ju inte motstå sällskap. så på med regnkläder och ut i regnet, och tur va de! hihi Sonatin är så pigg och glad nu!
nu har ja precis kommit hem så ska nog duscha och mysa med Tarzan å en film


Folk är bra roliga ibland eller inte, folk som överdriver och inte håller sig till sanningen kan hålla sig långt borta från mej, jag har inte behövt er tidigare och behöver er ännu mindre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0