Just idag

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!
Jag har väntat så länge på just denna dag!

en truddilutt som går och om och om i mitt huvud idag! jag känner.. hmm en liten känsla lycka??

Dagen började tokbra, när klockan ringde fick jag en nos i sidan av ryggen (En Tarzan som vill under täcket) myste braa länge.
när jag klev upp märkte jag dock att jag hade jordens skallebank! tog 20 min morgonprommis med Tarzan, så släppte de lite. och åkte och lämna Tarzan i vågbro. sen jobbet.
På jobbet kom huvudvärken igen, humöret blev inte på topp, stackars Linda. knapra i mej lite piller så släppte de efter nån timme. då blev ja på mkt bättre humör.

Åker till vågbro efter jobbet för att hämta Tarzan, då står Tarzan på bron och tittar på mig när jag kommer, full av lycka blir man då! <3

Vi åkte på coop, handla lite frulle, hem och bytte om. Tarzan och jag cykla till stallet.
Hade malin varit snäll och mockat åt mej =) tack tack!
donade klart de lilla sista  jag hade kvar.. Gjorde iordning Sonatin. red till motorstation och vände. gick så jääävla bra! tvingade vänsterbak under henne hela tiden och hon arbeta som fan! gjorde galoppombyte också!! hihi de va första gången om man inte haft hinder under!
Malin passade Tarzan i stallet medan jag red, tacktack malin! Malin är en riktig klippa ställer verkligen upp!

När ja kom hem strecha jag Sonatin och borsta henne länge! sen mockade jag ur hagen lite. VÄLBEHÖVLIGT, men... såååå tråkigt!

kvällade hästarna 21, och cyklade hem igen. Nu har jag precis fika och ska sova lite. Hästutsläpp väntas imorn!


men kära gösseness!!! glömde nästan nämna det bästa på hela dagen!!
jo, att jag betalat in licens till SORF, bara pengarna kommit in så ska jag anmäla mig till tävling den 17.
INGEN ÄR LYCKLIGARE ÄN MEJ! =D



(foto av: Sofia Olsson)

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är bäst!

2011-04-05 @ 20:20:48
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0