Lördag natt



gääsp, glider in med ett inlägg si så här på nattkvisten!

lagade mat, blev 2 matlådor också. maten va inge vidare god. pastagratäng färdiglagad fryst, ogilla!
städade lite också. dammade alla hyllor, dammsög och torka golven så nu är de fint här hemma igen

Välkommen in hälsar Tarzan



köket (bjuder på att golven inte hunnit torka)



Vardagsrummet





Och mitt älskade sovrum =)





De va min lägenhet de, passade på att duscha Tarzan idag också. mer än välbehövligt efter att varit ute i leran heeela dagen!
Nu har jag precis kommit hem från Elin, hade filmkväll hos henne. mysmys. ätit godis upp till öronen tror jag! gaah! men mycket trevligt va de! pratade om allt mellan himel och jord!

Nu blir de sängen, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0