Fullt upp!

Gårkvällen spenderades med bästa Caroline Roos, dock en trött sådan. Hon somnade undertiden vi kollade på "Beck, mannen utan ansikte" sjukt bra!
vid 12 gick hon hem, Följde med och kvällskissa Tarzan på samma gång. Sen klippte jag klorna på honom. gick faktiskt jättebra tills sista klon, då va han bra nog envis men fick ta den tillslut =) sen busa vi lite, sen försökte sova..

6.15 ringde klockan på morgonen, gääsp! vaknade och hade tokont i magen, tänkte ja kan fan inte resa mig! men tog mej upp tillslut och de gick över som tur va. Gick ut med Tarzan runt halva gräsmattan bara, sen sprang jag ner och kolla om de fanns nån tvättid idag men de gjorde de inte, bara 7 och den hann ja inte på..

Kvart i 7 kom Jennie och Anette (Jennies mamma) och hämtade mig. Släppte ut hästarna, gick bra som vanligt. Passa på och mocka och dona klart stallet.
va hemma till 8 igen, då städade jag akvariumet. blev sååå snyggt!



kl 10 va de dags för hundkurs så gick en snabbprommis runt bläckhornen och ner mot båtklubben, sen bar de av till klubben. Träningen gick jättebra! Först fick jag va med Kjell, Tarzan reagera ingenting på han, toppenskönt! vi fick läxa att träna lite på kontakten. fick massa tips och ideer, han är jättebra!
sen fika vi, sen fick vi träna för Lisa, då fick vi träna på hopphindret, de va Tarzan superduktig på så ska utmana gränserna lite. göra lite andra övningar med hindret, kul =D

Tindra på hopphindret



Sen bar de hem och laga lite mat, blev köttbullar,korv, makaroner i grädde. har inte smakat än.
mamma kom så åkte vi ner på Stenö och gick prommis med alla 4 hundar

Tarzan bada första gången iår! =)



Nu ska jag slänga i mej lite mat, sen cykla ner till stallet så ska grabbarna grus (Tobbe och Jonas) få rida lite, hihi


Kommentarer
Postat av: Malin

brr såg kallt ut ;)



kram

2011-04-10 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0