Lördag 9 april

Morgonen startade 8.30, hörde knappt väckar klockan.. va väääldigt trött imorse. men vakna rätt fort när jag kom å att jag inte skulle å jobba utan jag skulle faktiskt in å SORF och skutta lite för Guggi.
Av den enkla anledningen, som jag tydligen inte berättat.

Va ju och träna i torsdags.. Gick inte som väntat, vi började stanna på ett hinder. och det hela sitter i att vi inte har något självförtroende, varken jag eller Sonatin. men sänkte ner till 80 så gick de superbra!
Så idag hoppa jag lite för Guggi och hon hittade småfel som jag eller Cia tänkt på. jag måste ha mer tryck och fart i galoppen och fånga upp högerbogen så hoppa vi tom 1m idag! gissa om jag blev glad när mamma sa de! hihihi

jag tog med mej transporten från vågbro igår ju, så nu lämna vi ena bilen på sorf så hjälpte mamma mej ur transporten i stallet, Lotta hjälpte mej in. sen åkte vi och hämta den, lämna transporten i vågbro och begav oss ut på ecenter och handla.
väl hemma igen peta jag i mej lite fika, gick ut och gick med Nyström i över 1h trots att de blåste, men blåste varmt så de va bara skönt!
Direkt börja jag med maten, eves special flygande jakob. innehåll:ris,kyckling, bacon och grädde! hihi.  passade på att vattna mina köttätare (blommor) dricker ju vatten som fan!

Sen blev de en sväng till stallet. greja hagen. stängde av den geggiga biten och drog tråden runt hagen och la lite grus i öppningen i hopp om att de inte blir så kladdigt!
Eftersom jag bytt box med Tirran så flytta vi lite vattenhinkar och grejer, blev riktigt bra! lugnt och skönt i stallet nu =)

På bordet ute i stallet hade malin ställt en liten present åt mig för jag passade Tirran i 3 dagar. =)


nu har jag ätit lite och lagt mig och vila! sköönt.
gjort 5 matlådor idag! fan va jag är grym alltså!



tarzan fick en bit kyckling han med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0