De är tuffa tider

För en del.. för en drömmare..

Känns just nu som jag lever i en dröm.. finns så mkt jag vill ha och behöver. är inne i en fruktansvärd motgång just nu!

- regnskållor i stallet, blir min häst smittad tar de upp till 3 månader innan hon är frisk. då har tävlingssäsongen börja.. så hoppas hon inte blir smittad..
- behöver troligen köpa ny sadel. eftersom hon byggt en massa ryggmuskler nu ligger nog inte sadeln riktigt bra.
- behöver ny bil med drag..
- min kamera har gått sönder på malins egypten resa, och sån behöver ja innan fjällen. kameran på min telefon är urkass.. eftersom x10 är trasig..

har ja pengar till allt detta? NEJ för ja jobbar på TP.. saknar lönen från coop!! :'(

utöver det blödde jag näsblod som en stucken gris imorse.. och kvällen avslutar jag med migrän..

tvärdecka när ja kom från stallet med kläder och ytterkläder på.. pigg? not!
syrran ringde och väckte mej, kunde de bli bättre att vakna av hennes röst just nu? neej helt underbart!
kravla mig ut å stoppa i motorvärmaren i bilen och gick till carran för att få värktablett, taack gumman <3
när jakom hem duscha ja. nu har jag linimenta in nacke och axlar, käka piller.
måtte ja va bättre imorn!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Stackars hjärtat... Men tur du blev bättre av att Malin ringde :) <3

2011-02-04 @ 21:54:59
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0