Fy skäms på mej

Va längesen ja skrev nu! men har helt enkelt inte hunnit.. spenderar mycket tid med mina kära djur nu! De gör jag jämt men tar längre tid åt dem. Dom är ju mitt liv så <3

Igår va ja å red Sonette, hihi piggelin kan ja lova! haha kul att tanten är så pigg! =) mockade och greja och Lion och Sonette, mocka och greja åt Sonatin på morgonen.
Sen vid 18 kom Carran så stack vi ut å red.

Idag hade jag mysmorgon med Tarzan, klockan ringde kvart i 7. när klockan ringde la Tarzan tassen över min arm som "stanna en liten stund till" så kröp jag närmre honom då burra han in nosen i bröstet på mej och snarka vidare. hihih älsklingshunden! <3
Sen klev vi upp och gick ut och gick i ca 20 min. Sen lämna ja Tarzan i lägenheten så kom Carran och gick ut med han senare på dagen. Tuusen tack! <3

När ja kom hem gick jag en sväng med honom och drog till stallet. mocka och red och dona. Vid halv 8 kom mamma med spån åt Sonatin. sen åkte vi hem till mej så hjälpte ja mamma och klppa päls mellan Kajsas klor för hon fått utslag. passa på och klippa klorna på henne också, hjälpa mammsen lite. Sen tog vi ca 30 min prommis med hundarna.

Nu har jag duscha, vattna min djungel (blommorna) och nu är de läggdags. hästutsläpp imorn.
nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0