Onsdag

ojojoj va denna vecka gått fort! galet fort! redan onsdag! snart helg ju! =D

jaa gåkvällen blev ju inte som planerad.. duscha sen decka ja, hela lägenheten tänd, ingen kvällskiss. (va ute och sprang efter 20) men ändå.. fiskarna blev utan kvällsmat..
vakna å va ganska chockad imorse när ja märkte att allt lyste!
Tarzan kröp upp och la sig under täcket. vaknade med vääärldens jäävla huvudvärk! hade tänkt fixa stallet på morgonen. men huvudet sa emot. snooza 45 min och gick med Tarzan. tog huvudvärks tablett så framåt lunch piggna ja på mej. tänkte gå hem ett tag med kämpa! nu har den äntligen släppt helt!

alla va på fredagshumör på jobbet idag! haha älska det!
vi börjar bli ett team nu. varit lite sisådär med de.. men inget slår mitt gamla team!

Efter jobbet brassa ja hem så kom mamma efter med tarzan. så stack vi till stallet. mamma fick mocka medan ja gjorde resten. hade curry idag för amelia va sjuk så då tar man chansen att ta med mammsen, hon uppskattar de. trots att hon inte tyckt det varit så vidare dom 2 sista gångerna..

Efter stallet blev de en kortis med Tarzan, gick ca 20-30 min. ruskigt kallt! men tränade honom lite ändå. fortsatte på sittfot och jag satte honom ner och gick kopplets längd och drog lite försiktigt i kopplet så skulle Tarzan sitta kvar och vänta tills jag sa "hit" han va rusktigt duktig! sista biten fick han springa lös så härja vi! =D
Nu har vi myst i soffan, helt underbart med min hund.
bokat tvättid på fredag, suuuck! men börjar sina nu igen..

djuren är mitt prio 1, utan dom är jag inget <3

Nu ska jag ta och sova. Tog åt mig utsläpp imorn för att vara snäll. behöver inte gå in närmre =) ska fixa på morgonen så kommer bästa Carran och rider henne senare.

Jag står hellre med få riktiga vänner, än en bunt med falska vänner!
Carran - de är en riktig vän. Henne är jag rädd om <3


Kommentarer
Postat av: Carran

åå va gullig du är gumman, vad glad jag blir <3!

2011-02-10 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0