Slappdag

Idag har jag haft en slappdag, skulle egentligen åkt till Bollnäs och åkt slalom. men ja.. som ni kanske förstår med tanke på vädret så blev de inge.
Carran va snäll å red Sonatin idag eftersom jag inte skulle hinna eftersom ja skulle till bollnäs. men skulle inte vilja rida i detta skitväder! tur att carran kom ut innan de börja alldels för mkt! tusen tack <3

Påväg hem från jobbet svängde jag förbi stallet och packa hö. Alla hästar ville in då kan ja säga! Matilda hade mocka åt dom som inte hade mockat. så hjälptes vi åt med vatten och hö åt alla. och tog in kusarna! lovar att dom va toook nöjd att få komma in!

Sen åkte jag hem och la mej på soffan.. såklart somna ja.. vakna vid 20... så typistkt mej! låg kvar till 21 då börja ja städa akvariumtet, sen klippte jag klorna på Tarzan. bädda rent i sängen och gick ut med tvätten till bilen. Så jag kan åka direkt till tvättstugan när jag slutar imorn, lämpligt =) slippa bära!

Tarzan fick en boll i ögat idag så han va lite svälld tidigare, han är bättre nu. Han vill då inte va ute i de här vädret, fick tvinga ut han till bilen ikväll. haha gohund!

Näpp nu ska jag sova och hoppas de är bättre väder imorn! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0