Jag håller alla tummar och tår!

Jag bara hoppas hoppas hoppas just nu! 
om sanningen ska fram så.. ja jag la in intresseanmälan på en lägenhet i vågbro idag! JAG VILL HA DEN!
Jag vill vill vill!!!
Va och släppte ut hästarna imorse, dom va ute till halv 7, sen åkte jag hem och sov igen. halv 8 klev jag upp igen. Tarzan hade ju redan varit ut när jag släppte ut hästarna. sov så göttans skönt efter jag släppt ut kusarna! 
På lunchen åkte jag på faxeholmen och lämna in nycklarna till lägenheten i sandarne ='( men lite roligt, jag har haft ungdomsrabatt på den i alla år. Nu har dom lagt ut den för fullt pris. lite rolig?? men jag har ju tapetsera om så den är ju bra mkt finare nu än när jag tog den så jag ju förvisso förstå! 

Mamma har tagit med Tarzan till klubben så skulle hon köra lite agility med busen! Jag ska slänga om och åka till stallet och rida lite..
Hörs hääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0