älskar helger!

igår (fredag) gick jag och la mig i tid. hade hästutsläpp. strax efter 2 inatt ringer filip och behöver skjuts. hämtar han och hans kompis. kl 6 ringde klockan, tänkte cykla till stallet men orken sa ifrån, tog bilen!
släppte ut alla hästar, sen mocka jag min box och fyllde på spån å grejja, sen mocka jag Tirran och Currys box, börja göra ren väggarna i min box. sen mocka jag Nitens box, sen gick jag runt Nyhed med Tarzan, han va med hela tiden i stallet. sen börja jag kratta hagen, tog ur en kärra, när jag nästan fyllt en kärra buttar Curry ut den! morr!
sen åkte jag hem till filip och hans kompis som äntligen hade tagit sig ur sofforna där dom fick sova inatt! åkte in på donken och käka frulle, dödshungrig! där fick dom ny skjuts hem. påväg tillbaka till sandarne så skickar matilda att hon lunchar för hon va där. så då vände jag och följde syrran till lindex och försökte hitta nå rockabilly kläder åt henne, men de blev endast ett par stay ups för henne! när hon kommer fram till kassan så inser hon att hon glömt kortet, så lillasyster fick betala.
väl hemma så hälsar man på jennie på pizzan, som övertalar mig att följa med på rockabilly ikväll.
så gick hem igen och bytte om till ridkläder, drog till stallet återigen för att rida Sonatin, skritta upp till gussi och vände. Tarzan fick även då följa med.
nu har jag kommit ur duschen, nagellacket på. ska noppa ögonbrynen nu sen börja göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0