Fredag 18 mars, lääängesen!

Nu va de längesen, tänkte ta upp bloggen igen. Tog ett litet uppehåll då jag kände mig skrivlös allt blev enformigt. vaknade strax före halv 6.. magen ville inte vara med på morgonkvisten..  5.30 ringde klockan idag. låg kvar och myste med bästa Tarzan =)
vid 6 klev vi upp och gick prommis. strax före halv 7 åkte vi och släppte ut hästarna. Alla va pigga och glada =)
mocka och gjorde kraften på morgonen så det ska bli lättare till eftermiddagen, kan jag lägga all tid på Sonatin.Tarzan fick springa lös medan ja mocka. så lämpligt att kunna ha han med.
strax före halv 8 bar de av mot stora staden för lite arbete.. seeg dag som faan kan ja lova! igår laga jag stuvademakaroner, men hade lite lite mjölk så när ja stoppa gaffeln i makaronerna på lunchen va de som att sätta gaffeln i betong! så åkte på flinken och åt med Filip ist som hade kompat ut. när jag ätit stripsen så satte ja en tugga i hamburgaren, hade dom tappa kryddkaret över hamburgaren tror ja! så de brann i munnen på mej. slängde den och brassa tillbaka till jobbet slutade jobba 15.30 då åkte ja hem till mammsen så drog vi en vända på coop. påväg ut träffade jag på lilla Kevin, Kickis och Connys bebis som kom till världen i söndags <3 välkommen goding!
sen bar de hemmåt. bytte om och drog till stallet, sa åt Amelia att skynda sig (har en stor förmåga att va seg) eftersom jag skulle på party hos Kristin. men när vi kom iväg försvann tid och rum så kom tillbaka till stallet vid kvart i 7, så de blev lite sent ändå.. Sonatin kändes som hon va 170 hög för de bilda styltor under hovarna!
Kan inte påstå att de gick speciellt bra idag, för hon bara sprang. Hoppas på väder imorn för att åka till sorf och rida lite. =)


Nu ska jag gå ut med min innekatt Tarzan =)



Ps. värda länkar till höger ----> ds.


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra där eve hoppas du skriver lite oftare nu :)



Så söt han är din lilla inne katt :=)



Kram

2011-03-18 @ 20:00:33
URL: http://tiramisession.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0