Lördag, rockabilly

Igår blev de rockabilly, först mat hos syrran så fixade Kicki håret på mej. sen bar de av till Urban i marma på förfest. en massa tok!
andreas va lätt snyggast i kjol och rakade ben! hahaha. Malin pimpade honom lite! haha
malin och kicki fick skjuts till rocken, jag och andreas gick.. lite senare kom resten av ligan.
där träffade jag josefine =) dansa och härja.
vid 1 va de dags för stängning, då hade malin redan åkt.. jahapp där stog jag?? tur att man har super snälla Nyström som kom å hämtade mig!
sen va de hem och soova!

Idag har jag tagit tag i alla räkningar å skit. Satt in i pärmar. Avlutat onödiga tjänster å så.
vid 13 kom jennie och hämta mej, fika vi lite i stallet och mocka och greja. skulle egentligen longera Niten men hann inte för Jennie lära hem för hon skulle jobba.

nu ska jag nog ta tag i lite dammsugning.

fy tusan va denna söndag varit tråkig, tråkigt väder å inge å göra..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack jättemycket för igår! Vad gjorde vi utan varandra? :) Ta en slappdag, det behöver du. Vila och ta hand om dig själv.

2011-03-27 @ 16:41:03
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0