Blandade känslor

jobbet va tungt idag, jäkla förkylning. jäste i solen på lunchen och em rasten. tok nice va de!
Men nu är det officiellt det jag skrev om igår, månadsskiftet flyttar Sonatin till ett nytt stall. I Forsbacka med Natta. Det är blandade känslor kan jag lova, skönt med billigare mindre stall. Men kommer sakna mina älskade stallkamrater. När jag ringde och sa upp stallplatsen grät jag som en tok när jag lagt på.. hualigen! 
Kommer till stallet och berättar för malin och börjar gråta igen.. jag är hopplös men trivs man så trivs man! 
Tog en tur på sandvallen med Sonatin idag. Svettig som bara den blev vi! 
De va Sonatin de, men jag å Tarzan då??? vart ska vi ta vägen!? 
Jo.. vi får bo hos mamma och pappa tills det blir någon ledig lägenhet i Vågbro. Vill bo i Vågbro då blir det nära till stallet och kan fortfarande ha Tarzan hos mamma och pappa när jag jobbar. så guld värt att ha honom där! 

På semestern far jag och Filip till stockholm för en liten luftballongtur :) någonting att se fram emot! 

Nu väntar jag på Carran ska vi gå ut å gå

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer sakna dig i stallet

men du gör ju helt rätt :) kommer bli kanon de



kraam

2011-05-10 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0