Första lasset!!

Imorn åker första lasset med grejer till vågbro, består av en hel bil med hästsaker! jäklar vad grejer man har alltså!!

Dagen började med en tripp på bilprovningen, blankt papper, den du =P riktigt nice! åkte till vågbro lämna Tarzan och hämta sopsäckar från källaren. och bar av till jobbet

Jobbet flöt på bra idag, slet som ett djur. känns skönt, då vet man att man gjort rätt för sig :)
När jag slutade kl 16 åkte jag på tippen och slängde sopsäckarna. Sen på Coop för att hämta bananlådor så jag har nått att packa i när jag ska packa ner lägenheten!!
Sen hem till pappsen och hämta Tarzan.

När ja kom till sandarne sprang jag tusen gånger i trappan med alla 8 lådor! =O
sen åkte jag och Tarzan till stallet. red i nyhed, va ute i 45 min. sköönt!
Sonatin börjar bli riktigt fin nu, det är så roligt, hon börjar släppa i högerbogen.

halv 8 åkte jag från stallet, direkt ner i skrubben hemma och börja packa ihop alla hästsaker så nu har jag fyllt en bil! Hoppas jag hinner tömma den imorn innan jobbet!

Nu ska jag städa lite akvarium..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är så duktig, älskade du!

2011-05-13 @ 19:32:25
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0