Morgonmys

Tisdag, dagen började vanligsvis INTE med hästutsläpp idag! Låg och morgon myste med min bästa Tarzan huuur länge som helst! Tillslut va de dags att kliva upp =/
Jobba 8-17, när ja sluta städade jag och mamma lekstugan, jag har ju kört dit alla grejer jag hade hemma så va gaaanska fullt om man säger så!
Städade så vi kunde hämta Nattas skåp med saker, men när vi kom till stallet börja de ÖSREGNA! så blev inge skåphämtning idag..
När vi kom från stallet va Malin hemma, hon fick gå igenom några kartonger från farfar så nu har vi massor till loppisen på lördag!
Fick räkningen på Natta idag, dyyyrt att ta bort en häst.
Alla minnen och allt revs upp igen, jobbigt! =( min ledstjärna, kärlek och bästa vän är gryymt saknad! Går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar du va här!
Alla minnen virvlar runt som en virvelvind i mitt huvud. Jag saknar dig <3
Ska lägga iväg lite beställningar på förstorningar av bilder ikväll, fick erbjudande på halva priset så måste passa på.

Svar på kommentar på inlägg  Ojojoj nu har det hänt mycket!
Carran: hihihi jaa visst är hon söt? =)
Josefine: Haha jaa nu är hon stooor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0