Ojojoj nu har de hänt mycket!

Kan man säga så jag inte ens hunnit blogga! nåja minns knappt vart jag sluta
men börjar på Fredagen: inleddes för ovanlighetensskull med hästutsläpp.. mocka och dona i vanlig ordning och for och jobba. Jobbade 8-17, skickade hem Larsson på em för hon såg mer död ut än levande!
På kvällen blev de en tur ner till Stenö och bada med hästarna med Carran och Miroll! =) 
Först försökte vi få i dom på baksidan men de blåste där så de va så mkt vågor då ville dom inte gå i, så gick vi till framsidan. va inge folk som tur va! Så gick Miroll i först och Sonatin efter så bada vi upp till knänen ungefär! Sen trava/galoppera vi in till stranden, tooooook mysigt! Sen skritta vi lite efter strandkanten och galoppera efter strandkanten tillbaka! =D Lovely!! <3
Sen när ja kom hem från ridturen åkte jag till Kickis, Conny och älskade Kevin och lämnade ett klädesplagg innan han hann växa ur de =) hihi. prata massa skit med älskade Kickis och åkte hem strax efter 23.
Sonatin i Stenö <3
Lördag: Upp ännu en dag och släppa ut hästarna.. inte gjort nå annat denna vecka tycker ja??? och hade verkligen turen på min sida och behöva lägga på alla hästar täcken själv också... inte skit nöjd.. mocka och sen åkte jag hem och la mig en timme, för att sen åka in till Vågbro och hämta vagnen och mamma och for in med Sonatin till ridskolan för lite klubbtävling i dressyr. Och man trodde väl aldrig att jag skulle gå och vinna heller! =) men de gjorde vi så vacker min prinsessa!
Sen va de bara att släppa henne i hagen vid ridbanan och hetsa vidare till Lissy för att köra henne till någonstans långt in i skogen i Vallsta.
Hemma igen vid 17, då tvärslockna jag på mamma och pappas soffa, kl 18 blev de morsdag (en dag för tidigt) middag och fika. Min mamma är bäst! <3
Sonatin med sin fina rosett! =)
Sen följde mamma med hem så sov vi i Sandarne, upp kl 7 igen på söndagen och for till stallet och gjorde Sonatin snygg för lagdressyren! och for till Rengsjö och tävla! 
Sonatin och jag va först ut, när jag gick in på banan blev jag heelt orklös =S nervös tro?? så i traven orka jag inte riktigt rida ihop henne för hon ville gå och titta på allt annat, i galoppen va hon huuur fin som helst! 
Laget kom 2a =D och de va INTE mina poäng som räknades bort denna gång! hihi vi kom totalt på 16 plats av 28, jag brukar alltid vara bland dom sista så de va kul!
När vi kom från tävligen så körde vi Sonatin direkt till Forsbacka (nya stallet) släppte ihop om, dom sprang 2 varv runt hagen sen åkte nosarna ner i backen och åt! gick huur bra som helst! 
Sen åkte mamma och jag och hämta Sonatins grejer, va inte mkt men de ja hade och lämnade de i forsbacka.
Sen kan ja lova att både mamma och jag sov gott =)
Våra priser! Stooolt!


Måndag: ja de är ju idag de! skönt att vardagen äntligen är här! pjueew! 
Följde med och släppte ut hästarna, och ja vad ska man säga?? man kan tro att dom där 4 gått med varandra jämt! helt fantastiskt!
Sen åkte jag och jobba 8-17, idag va Larsson piggare, skönt att ha henne på plats igen! =)
Direkt efter jobbet åkte jag till stallet, så kom Maria Enqvist och kollade om dressyrsadeln låg bra, och hon sa att den va som gjord för Sonatin! =) kollade hoppsadeln på engång och den va de inte heller nå fel på! gladast! =) När jag tog in Sonatin gnägga Sultan efter Sonatin, hihi sötisar!  Sen kom Monica (ägare till Sultan), så kollade Maria hans sadel också när hon ändå va där. Sen hängde Monica med på en tur, hon fick visa väg! hittar ju inget! Mamma följde med med Tarzan och Kajsa och Tobbe (Monicas karl) följde med deras hund, kanske huuur mysigt som helst! När vi kom hem stog Anna och mötte oss på gården. hihi jag trivs redan jättebra och känner mig nå grymt välkommen! =D
Sonatin i nya stallet, när hon står vid balken slår öronen i! hihi Hon är störst i stallet, en D ponny (sonatins karl) och två shettisar (sonatins barn) =)
Beautiful <3


Nuni har ni haft något att läsa, om ni orka läst allt?? haha. men medan ni läser tänker jag klippa klorna på min favorithund! <3

Kommentarer
Postat av: Carran

haha gammelmormor man ;)<3

2011-05-30 @ 23:00:00
URL: http://caroleein.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hihi, hon ser så rolig ut när hon har öronen under balken :p

2011-05-31 @ 20:58:07
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0