Helgen

Å hej å hå!
Dagarna bara rusar förbi, hinner knappt med!
I fredags blev de fredagsmys med Jennie, dock somna jag som vanligt under filmen så hon fick kolla själv ändå. haha. Men alltid lika trevligt, före de tog jag en fika på donken å hon käka mat.
Ställde klockan på 6.45 på lördagen eftersom vi skulle iväg å åka slalom. Men tänkte lite fel så när klockan vakna slog jag av den eftersom vi inte skulle åka förrän halv 9. Somna dock om å vakna 8.15.. For ivälg 8.45 ist haha sömnatuta som man är!

Åkte ett par åk, tok bra underlag och hääärligt soligt vääder! Påväg hem stanna vi på A&H, då hitta jag 2 par skor för 228kr, heeelt acceptabelt tycker jag! Köpte ett par ballerina skor, stl 34 haha! och tygskor stl 35, storfot som man är ;-)



När vi kom hem tog vi hundarna på prommis, sen åkte jag hem. Då ringer syrran och tycker jag ska komma över å grilla hos Per och Sofie. så slängde in mej i duschen, cykla över med Tarzan till mamma och pappa igen och ner på Tempo och handla. Sen blev de maat! Stannade en stund. Sen for jag å malin till stallet och mocka och plocka in kusar! Sen myste vi hos henne tills nyström kom å hämta mig.
Tanken va att vi skulle gå in på rockabillyn i marma, men räckte att vi stod utanför för att känna oss UNG! ojojoj medelåldern va hög där igår kan ja lova! Så vi ratta till Max i bollnäs ist och tog en fika. Sen ratta vi hemåt igen! Aah just ja, innan rocken va ni ju på donken i stan också så herrn fick äta, jag tog en fika eftersom jag nyss käkat.
Trevlig lördagskväll tycker jag! =)

När jag kom hem kunde jag inte sova av någon anledning trots att jag va dödstrött så slog på en film "War Horse" tycker alla borde se den, huuur bra som helst och jag grät lilleskuttårar kan ja lova! Hualigen! Somna efter 4 någongång..

Vaknade vid 11, då klev ja upp fika frulle och så kom mamma å hämta mig så tog vi en lååångprommis med hundarna. Plockade lite påskris så det blir lite fint här hemma.
Sen klöpp jag klor och kamma Tarzan, han löser så mkt päls nu så jag håller på å snorar ihjäl mig. Men VÄGRAR lämna från han tills han löst klart. Så vi kämpar så gott vi kan, jävla allergi!

Näpp om man kanske ska ta å göra någon nytta nu då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0