100% fulladdad

Gokväll kära vänner! På något bättre humör nu kan ja lova!
Varit ut å gått i 2,5 timme så nu jävlar är man människa igen! Efter en helvetesdag på jobbet och orolig för min vän. Men nu vet jag att allt är bra så nu kan jag slappna av, vill mina vänner för väl ja tror ja =)
Gick till stallet och kika schema, sen vidare mot bron, hade ingen som helst planering på min prommis, så gick ner efter ån, när jag kom vid Ecoloc tänkte ja att ja kunde gå å hälsa på Lars i verkstan så traksa dit å sa hej, visade Tarzan vart jag jobba. Och jo det kände han för fan va han lukta där jag brukar gå =) så gick vidare mot verkstan om ligger vid Meca för den som inte visste ;-), traska vidare längst gångvägen vid öster, vid cfl gick vi raka vägen hemåt! Skööönt! Höll på å svettas ihjäl trots att jag faktiskt inte slängt på mig så mkt kläder men blev varm av att gå.

Nu ska jag dyka ner i sängen å göra ett nytt försök med lejonkungen ikväll då eftersom jag somna igår.

Haha måste bara berätta de, igår när vi va å åkte slalom så åkte jag lite offpist, så såg jag en hage till Järvzoo så mamma kom hon också, så kom en kille på skoter som jobba i backen å fråga om vi såg nå järvar, men inte då. lagomt han åkt kommer en springade och sätter sig så vi såg den =)

När vi stod i liftkön krångla ett liftkort för tjejjen före så vi fick gå före å liftkillen hjälpte henne, så de jag missa va att han hann tillbaka till oss innan liften kom å skrämde skiten ur mej, jag skrek rätt ut! hahaha jaja roa man hans dag iaf =D

PussLoveYouHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0