En helt vanlig dag

Hejsan!
Vaknade imorse å åkte å släppte ut hästarna, kom hem och myste ner mej i sängen igen och kolla fejjan. "Alla hjärtans dag" hit å dit! Vilket joll!! Ska det behöva finnas en dag på året som folk ska visa kärlek till vararndra så brister det något i förhållandet till varandra!
Jag har alla hjärtans dag varje dag, för jag behöver ingen speciell dag för att visa folk att jag älskar dem!
Därför bojkottar jag alla hjärtans dag så de så! Jag har mina vänner, familj å djur å dom vet att jag älskar dem alla dagar så =)

Nu har jag fått bittra av mig lite!
Haft en helvetes dag på jobbet idag med, system som inte funka vrånga kunder och alldeles för mkt att göra! Men då går dagarna fort iaf =)
kl 17 slutade jag och for till stallet på dirren och mocka och tog in dom för att sen ratta till hudik å hälsa på Nyström som ligger på sjukan. Helt otroligt, jag hittade dit och hem! Gick inte ens vilse på sjukhuset! Halleluljha!
Blev där ca 1h, sen va besökstiden ute =( Skönt att se hur han mådde!
Sen brassa jag hem å hämta Trasan och gick kort prommis, nu ska vi sova!

PussLoveYouHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0