Von Anka

Hej kära läsare!
Idag har varit en bra dag, Johanna åter på jobbet och allt är frid och fröjd! =) På lunchen åkte jag till syrran och käka och tog ca 20min prommis. Va ju så skönt väder så passa på att traska en liten sväng.
Dagen va dödsseg. johanna sluta 16 och took lugnt på chatten..
Men kom hem i tid iaf! Då laga jag mat! Var hur hungrig som helst. Så käka sen kom syrran så gick vi en sväng med hundarna. Sen blelv de mys här hemma innan hon åkte hem.

Har varit duktig och betala räkningar idag så de dras imorn när man får lönen så ser man hur mycket man kan putta till sparkontot och det blir en bunt om man säger så! älskar mitt nya liv när jag kan spara pengar. Spar ju pengar till nå vettigt också. Engladsresa och CCW i Rättvik. Sen är det alltid bra att ha ett sparkonto den dagen det krisar.
Har ju gått på +-0 förr så.. Lite enklare när man bara betalar 1/2 häst ist för 1 1/2 häst. Å snart kan man cykla till jobbet slippa betala massa dyr bensin! Ogilla bensinpriset nu! Helt sjukt dyrt för att bara frakta arslet!!
Är väl dags att erkänna. Det är huur skönt som helst att bara ha 1/2 häst, inte behöva tänka på träningar eller tävlingar utan bara rida för ridandets skull! Och bara ha henne 3-4dagar/vecka är toppen för då orkar jag lägga energi på dom dagarna ist för att putta ut den energin på 7 dagar. Känner liksom inget sug med att träna och tävla längre.. Blir nog att åka till bollnäs i sommar och träna terräng men inge tävla. Träningen som är kul på terrängen ju!

Gjorde ett fynd häromdagen, klickade hem ett nytt vardagsrumsbord. Gick totalt på mindre än 300kr då är frakt inkluderat. Så det gjorde jag ett riktigt fynd tycker jag. Längtar tills det kommer hem så jag får bojkotta det gamla fula glasbordet som är grotest fult!

Min hund är för övrigt SKIT ARG idag, han gilla inte när det är så kladdigt ute. Så får släpa honom på prommenader. Men göra sina behov måste han ju göra trots att det är kladdigt! Får nog köpa gummistövlar åt honom!! =)

Näpp nu ska vi ta och sova så det blir helg någon gång.
Kaaanske att de blir Alfta och glo på skotercrossen på lördagen och kaanske slalom på söndag, beroende på hur pigg jag är.

God natt!
PussLoveYouHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0