Fyndat!

Hej på er allihop! Hoppas ni mår bra, kan bara meddela att jag mår bra :)

Precis kommit hem från storshopping kan ja lova! ojojoj. Men fyndat som satan! Köpte massa massa massa mat för bara 476kr!! Vill säga att jag köpte massa kött!! Det gillas! Nu är min frys full med massa gomat! Tacka vet jag ICA! Bra billig mat! :)

Som jag har letat klocka, som man har på armen. Stog i kön å vänta på mamma så så dök den bara upp mitt framför mej å äntligen hitta jag en! Uuursnygg! 99kr!! =O

Igår blev det lugna puckar, Stina och Jennie kom hit så kollade vi på "Wild Child" grymt bra film. Jennie och jag snyfta ju såklart ikapp! Vi är hopplösa!
Blev verkligen glad över en sak Jennie sa: va fint du har.
Dom orden va obeskrivlig just nu. Jag har inte orka gjort nått i typ en månad.. bara låtit allt vara men tagit tag i de steg för steg allt efter vad jag orkat. Nu när jag nästan är klar säger hon så! hihi.
Håller på å rensar ur garderoben, ut med det gamla - in med nytt! Så trött på mina gamla slitna urtvättade kläder. Jag vill ha nytt! Jag försöker skämma bort mej själv lite för att få lite självkänsla och tror faktiskt att det funkar! Även köpt smink idag, snart känner ni inte igen mej =)

Nu sitter jag och sjunger till Moa Lignells låt When I held ya, så jävla bra!
Näpp nu ska jag laga mat sen ut och springa lite, så man kan vara med på beach 2012! Har alldeles för mycket energi i kroppen känner jag. Äntligen börjar det vända,  har varit nere i sån fruktansvärd depression så det är sjukt, men den underbara helgen ändrade min syn på livet! <3



Kommentarer
Postat av: Syster

Like

2012-01-25 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0