Gott nytt år och god fortsättning och allt de där..

Hej på er! Lika dålig detta år att blogga och inte tänker jag bli bättre heller. haha! Ni får helt enkelt ta mig som jag är!

Hur som helst hade jag ett toppen nyår!
6.15 ringde klockan, trodde de inte va sant när den ringde.. klädde på mej å åkte till stallet och släppte ut hästarna och mocka så de va klart. Så skulle Anna rida på em, men då börja dom smälla så hästarna blev livrädd å fick gå in.. Får bli en annan gång =)
Hem å sov en sväng till, gick över till mamma vid halv 9.. Sen hämta vi upp Carran på Ringvägen och ratta mot Järvsö!
Fick en toppendag i backen, dock mest fusksnö och isigt så räckte med 2 timmar för oss. Sen åkte vi hemåt igen, då låg solen på rutan som va tokskitig och sprutarna på huven hade frysit så fick leka bilmekaniker och göra ren dom och tina dom och jag lyckades haha!



Väl hemma så åkte vi raka vägen och for ut till Stenö, hade kunna stanna där hela em för de va så fiint!
Älskar stenö, där hämtar jag energi!


En bild säger mer än tusen ord ♥

Åkte hem å tog en powernapp inför kvällens bravader.. kvart i 5 vakna och slängde mej i duschen sen åkte ja å hämta Carran. Tog nån cider här innan vi traska över till mor å far på middag. blidde tacos! Men innan vi väl kom iväg så höll ja på å göra mig i ordning så fick vääärsta snygga bubblan, bästa ja gjort nån gång! å skämtar inte!
så kladdar jag foundation i håret och fck duscha om!! =@
Blev inte lika fin bubbla och håret såg ut som skit, men va gör de man träffar ju bara massa fulla människor som ser suddigt iaf! haha
Pappa skjutsa över oss till Pär och Sofie där de va fest. lugnaste festen jag varit på med dom iaf?? Jaja men de va kul iaf! vil 12 åkte vi in till stan och kolla på fyrverkerierna och sen checka vi in på muskan, döööd.. sen gick vi vidare till CH, lite mer drag iaf. Men hade ju bästa sällskapet Carran så kan inte vara tråkigt! haha =D
Kom hem vid halv 3.. vakna hela natten av dom där jääävla smällarna! morr!





jaha de va mitt nyår de, inte klagar jag! Jag är lycklig ja! =D

Kommentarer
Postat av: carran

Sjukt fina bilder blev de på stenö!

2012-01-04 @ 14:09:58
URL: http://caroleein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0