Tacofredag!

Gokväll kära läsare, kul att det är så pass många som läser min blogg trotts att jag är så dålig på att uppdatera men här kommer de en iaf =)

Igår va de torsdag, då gjorde jag inte så mkt. Slutade kl 16, men kom inte därifrån i tid såklart.. Kl 17 va de tvättid. Tvättade sängkläder och så. Skönt med nybäddad säng! Syrran kom å hälsa på medan Andreas va ut på andra äventyr. Vi beställde bikiniunderdelar som vi ska va så jävla snygg i till sommaren.
Kan ju erkänna att jag har en jäävla träningsvärk i benen efter jag sprang! Men det positva är att det är bra värk! hihi.
Upp imorse och jobbade några timmar.. Slutade 16 igen. Då blev de hem dirren och slänga om till ridkläder för kl 18 skulle jag bort å käka. Blev bara 10 min sen! å då hann ja både fixa hela stallet rida, duscha en snabbis så kom syrran och andreas å hämta mig så åkte vi till Per och Sofie och käka tacos, heeelt sjukt gott och totalt proppmätt kan ja lova!
Sen kika vi på The Voice, nu blir det sängen och sova!

God natt <3

Kommentarer
Postat av: cajjan

vart beställde ni bikini? läre oxå beställa ny men hittar ju fan inget mitt i vintern xD

2012-02-02 @ 20:51:24
URL: http://caroleein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0