Äntligen

Hejhopp! Sen i söndags har jag inte gjort mycket. Måndagen mådde jag tokilla heela dagen. Trotsa magen och åkte till Jennie å åt middag, sen gick vi ut å gick med hundarna. Men blev bara värre å värre.. Så fick åka hem när vi kom tillbaka.
När jag vakna på tisdagen va dörren olåst, Tarzan hade halsbandet på sig lyste hos Göte och jag hade somna med kläderna på. Pigg? NOT! Åkte å jobba, blev piggare under dagen. Så efter jobbet åkte jag å red Sonatin. Hon har fått hosta, troligen av spånet så blev en lätt ridtur för hon hosta så hemstk så bytte jag spån till en annan sort spån, hoppas det blir bättre annars får jag ringa veterinären till stumpan <3.
Sen blev de film på kvällen.
Kl 6 ringde klockan imorse, va dödstrött så vänta på att andra larmet 6.15 skulle ringa. Bara de att när de ringde stängde jag av det utan att veta om det. Så vakna 6.50 och skulle å släppa ut hästnarna. När jag kommer dit så va hästarna redan ute, nån vänlig själ hade släppt ut dom =) Så fyllde på vatten och åkte hem igen. Va vrååålhungrig. Så käka frulle hemma och for till jobbet.
Va tok klen på jobbet, men tog alvedon och repa till mig. Sen dess har jag varit pigg som jag brukar vara  ÄNTLIGEN har magonda släppt!! =D

Idag har vi bokat resan tillo england. Sen tog ja prommis med Tarzan och gick förbi affären påvägen hem. Så nu har man gjort storkok här hemma. 3 matlådor och middag. Fan va härligt att va pigg igen =D
Nu ska jag nog krypa ner i sängen med Tarzan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0