Bitterfredag!

Hallådär! Ja nu ska ja bittra av mig lite..
Fredagen börja toppen vakna, pigg för en gångsskull! åkte å släppte ut hästarna och åkte hem igen och la mej i sängen och fredagsmyste med Tarzan som va full i mys! Åkte till jobbet där allt blev KAOS! skit dag!!
När klochan äntligen slog 17 vart jag glad för det är HELG!! =D
Kommer hem å inser.. jaha va fan ska man hitta på då!? En sån här dag skulle jag behövt min bästa vän Carran, men vart är hon!? flera jävla mil här ifrån! Lust att hoppa på tåget att åka ner! JA!
Eftersom alla jävlar antingen är sjuk eller har barn så dom inte kan hitta på något! Värdelöst tycker jag om jag får säga mitt! Jag ska aldrig bli sjuk och skaffa barn! Ska alltid vara tillgänglig för folk att umgås med för jag är en social människa som inte vill sitta hemma å ruttna! gaah! Blir galen!! Men jaja.. får väl skylla mej själv eller??


Nuså till nått positivt. Jag har gått å blivit moster! En liten Elvira kom den 6/3 kl 5.17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0