Helgen

Gokväll!

helgen har varit rätt lugn, lördagen började med morgon prommis i skogen med vårfåglar som sjöng för oss. Sen sved man om till slalomkläder och for upp till Järvsö å åkte slalom. Testade dom långa skidorna för omväxlingsskull! Det va skitkul!! bojkotta dom små och börja använda dom långa ist! =D Blev liksom ett helt annat sätt att åka. Självklart jobba min liftkille som skrämde skiten ur mig vilken han förnekar att han gjort ;-) sista gången jag åkte i hans lift tänkte han tycka ur skidan på mej den busen! haha! Roligt får man ha ibland! =D
Väl på fikapausen så vart jag så satans sugen på en cider så de slank ner en sån =)

Påväg hem stanna vi på A&H, hittade ursöt body jag köpte till bebben. Hitta en ny tavla som bara va JAG så blev en sån också! Väl hemma så traska vi med dogsen till stalle, mocka och gjorde ordning och släppte in hästarna. Och traska hem igen. käka mat hos mor å far, sen åkte jag hem å la mej och kolla på melodifestivalen. Och topcats gick vidare vilket jag tyckte va grymt bra =D Sen blev de läggdags för mej. Försökte kolla på filmen Warrior men tredje gången jag somnar till den  nu..

Vakna av mig själv kl halv 8, låg i sängen till 9. Gick morgonprommis med Tarzan och börja fixa å dona lite här hemma. Sen vid 11 gick jag å hämta Kajsa och tog dom på 2h prommis! Huur mysigt som helst. Gick hem å hämta bilen å bytte jacka och for å hämta Johanna + kids. och for till stallet så dom fick rida. Stackars saga halka som en tok så fick ja jordens omväg hem efter asfaltsvägen för de gick inte att gå i skogen så va ute i 2,5 och red! Tarzan hängde på han också! =)
På väg ut i hagen så springer Sonatin iväg och rycker min axel ur led eller nå, ont som satan gör det iaf!
Proppa i mej alvedon och satt med vetekudden i ca 30 min innan jag for upp på SORF med Tarzan som skötte sig exemplariskt! Dom börja bygga fram för agilityträning så jag testa tunneln med Tarzan, först fatta han inte för han hade glömt. Sen jävlar enamma va han sig lik! Nästa vecka tror jag att jag stannar på den allmäna agilityträningen så han får hoppa lite =)

Idag va de BF (beräknad förlossning) för syrran, men ingen bebb ännu =(
Nu ska jag knarka lite mer alvedon och självdö i soffan..
PussLoveYouHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0