Onsdag

Hejsan!
Igår blev de jobb 8-17, stressig dag på jobbet. For till stallet och skulle försöka rida. Traskar ner i hagen å hämtar Sonatin, då smiter Magnum ur hagen. Han är duktig och springer upp till stallet, så stänger jag översta och mitten å låter längst ner hänga. När jag går ut med Sonatin så smiter Saga ut också! Så två shettisar lös och snälla Sonatin i grimskaft. Haha så ställde in Sonatn å saga i hagen, gick upp hämta Magnum och tog sonatin igen. SEN stack jag ut å red!
Efter de hämta jag Tarzan och kött hos mamma så har 11,5kg kött i frysen nu! Mycket billigare att köpa så än i butik. Fick kött från en oxe.
Sen tvär slockna ja hemma.
Vakna vid 6 när klockan ringde men låg kvar och myste med Tarzan till 7.
Hade en riktig skitdag på jobbet. Ingenintg fungerade! Hatar sånna dagar!! Efter jobbet städa jag bilen. Så nu är pärlan så fin så! =) Dock hatar jag denna årstid på ett sätt. Bilen blir skitig på engång! =(
Stoppa in hundburen i bilen så nu blir det till att åka bur för Tarzan.. Dels för att bilen blir så förbannat skitig av han, och för att de finns en lag på att dom ska sitta i bur och allra helst för säkerhetensskull! Skulle aldrig förlåta mej själv om jag skulle krocka och han flög ur bilen för JAG inte ville ha bur.

Nu ligger jag och kikar på tunnelbanan. Blir läggdags strax.
Tycker den här veckan gått otroligt fort! Redan slutet på onsdagen!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0