Söndag.. snart måndag.

Gokväll på er!
Haft en underbar helg med dom bästa! Förutom att Carran är flera mil här ifrån men hon är alltid med mej iaf! =)

Efter stallet på lördagen kom Jennie å hämta mig så for vi till Bollnäs med hennes kusin och kollade på trav! Rolligt va de men kallt. Många fina hästar =) Såg ett kallblod, fux, trooor ni jag blev liiiite kär!? Jaa!! haha
Sen for vi på max å käka, sen vidare på rusta och köpte grill, när jennie står å betalar gick inte köpet igenom för hon fört över pengar till fel konto så ja fick ställa upp å betala ;-)
Sen ratta vi hemåt. Då fick Ässie och Tarzan leka lite på grusplanen och sen traska jag över till mamma och packa bilen för loppisen på söndagen, traska hem igen och for på kalas hos kevin som blivit så stor som 1 år nu! galet!
Sen hem å ducha och gjorde mej klar å åkte till jennie för att grilla och dricka grogg. Men hanna lagomt dit börja magen krångla. Men jaja den blir nog bättre efter mat tänkte jag. Mmm jo tjena! Blev fan bara värre och värre! Så blev lugnt med alkoholen för en annan.. Kändes inte som en bra kombination.. Traska ner på krogen, följde med in för hade bara mått sämre om jag behövt åka hem pga magen. Väl där inne trodde jag att jag skulle dö ibland. Kallsvettades som en tok och kände mig helt borta. Tänkte att snart svimmar jag! Men mamma jennie ryckte från mig från dansgolvet å satte oss en stund. Fick lite vatten så vart de bättre. Men kom dock tillbaka lika fort. Arrrg!! Så då bestämde jag mig för att, näe de blir att ringa läkare på måndag, skiter i om dom tänker köra upp slangar i röven på mej eller va fan dom vill göra. Nu pallar jag fan inte mer! Va upp för ett par år sen å då sa dom att det inte va nå fel på den, men de är faan inte normalt att få så ont! Förr kom det bara lite då och då, nu kommer det oftare och oftare..

Idag klev jag upp vid 10 och gick ut å gick med Tarzan i ca 1h, sen for jag till jennie så hundarna fick leka och vi prata av oss lite! hihihi. Synd man inte mådde bra säger jag ;-)
Ca 1 åkte vi till forsbacka å gjorde ordning för loppisen, sålde faktiskt rätt bra för att va sån liten loppis :)
Sen åtke vi på ridhuset och träna hundarna  på kursen. Nu tänker jag bädda ner mej i sängen, tok klen idag efter gårdagen, hade varit lycklig om man kunde skylla på bakfylla då visste man iaf vad det berodde på =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0